Thursday 3 January 2013

Selamba Jerk Awek Nie Jalan Separuh Bogel!!


Rasa-rasa layak x minah atas ni jadi awek gua yang tengah single nie? Memang jauh panggang dari api la der!! Nasib baik gua sedar gua nie sape!..Tapi xsalah kn kalo gua nk try tackle minah ni..mane tau dapat..gua yang untungkan!! HAHAHA!!

Anyway minah atas ni merupakan Ratu Malaysia Universe 2013 yang dinobatkan semalam.. Carey Ng, Umur 23..Minah ni punya hebat sampai kalahkan 15 peserta lain sambil cakap dengan sambil lewa " I sebenarnya xsangka I ni cantik sangat sampai boleh menang pertandingan ni.."something like dat la..

Selain gelaran Ratu Universe Malaysia 2013, Carey Ng membawa pulang mahkota mutiara bernilai RM500,000 tajaan Rafflesia Pearls Centre, biasiswa daripada Universiti Limkokwing dan wang tunai berjumlah RM48,000 cash.(ehemm..abg nak try jadi BF bole?)

Ape pun tahniah diucapkan kepada beliau..dan macam biasa semua ratu-ratu cantik ni akan diterbangkan ke Amerika untuk pertandingan MISS Universe nanti..








0 comments:

Post a Comment