Sunday 27 October 2013

@abby_abadi112 apa cerita hilang tak mai ceramah? #PRKSgLimau


Gua malam ni round2 di Sungai Daun gara2 nk tengok ceramah Abby Abadi..gua pun round2 la cati kawasan..cari punya cari hampir 1 jam mencari di jalan yang sama

Hasilnya gua xjumpa..gua duk lepak kedai kopi kena secawan dulu..habis minum tergerak lak hati nak round sekali lagi cari tempat ceramah Abby Abadi..

Hasil yang sama..gua tak jumpa tempat ceramah abby yang dijadualkan di UPU Sungai Daun..

Akhirnya gua amek keputusan tanya kat markas PAS yang gua dah lalu berulang kali tadi..

Gua bagi salam dan salam gua disambut baik oleh orang di markas PAS.. gua pun tanya la..ni UPU Sungai Daun ka? Dia cakap betul la ni..awat? Gua pun balas balik tanya dalam jadual sepatutnya ada ceramah abby abadi malam ni kat sini..

Dia pulak buat muka heran dengan gua mengatakan tidak dimaklumkan mengenai kedatangan penceramah tersebut.

So gua pun salam semua orang gua angkat kaki beredar dari situ..

Kesimpulannya disini petang tadi ada member gua cakap ceramah abby petang tadi kat Sungai Limau ni pun suram.. tak ramai yang mai..

Adakah disebabkan crowd yang tak ramai itu punca abby membatalkan jadual ceramahnya pada malam ini?

Sama-sama kita renungkan...

0 comments:

Post a Comment