Tuesday 29 October 2013

Mesyuarat SULIT PAS Dan SUHAKAM Di Gunung Jerai Terbongkar!!! #PRKSgLimau


HANGAT macam goreng pisang!! PAS mula menyusun strategi dengan mesyuarat penting yang diadakan di puncak Gunung Jerai kat Regency Hill Resort!! Tudia tempat mahal tu beb!! Gua pun tak mampu nak check in situ!!

Gua dapat tahu ada mesyuarat sulit diantara pemimpin PAS dan SUHAKAM sebaik saja dapat maklumat gua pun apa lagi panjat gunung la!! Masa duk panjat tu penuh gak la cabaran gua nak mendaki..maklum la kereta buruk..tak berdaya dah nak panjat sampai ke puncak ni!

Sebaik je gua sampai gua ternampak muslimah-muslimah PAS (gambar gua tak dapat nak snap masa tu sebab hujan) Masa duk pusing-pusing kat resort tu mencari tempat mesyuarat yang diadakan ternampak pula dengan seseorang yang dikenali iaitu Syed Hussein Al-Attas atau pun Pak Habib.

Gua not very sure la sama ada Pak Habib join ke tak meeting tu..tapi yang penting kenapa mesyuarat itu diadakan di tempat yang memang susah nak cari..adakah kandungan mesyuarat itu ada kaitan dengan Pilihanraya Kecil di Sungai Limau ini?

Yang pasti mesyuarat itu mesti mengandungi perkara-perkara yang sulit! Kalau mesyuarat biasa-biasa boleh je buat kat command center PAS kat Sungai Limau tu! Ni mesti ada agenda yang sangat sulit antaranya mungkin cara untuk memenangkan calon PAS dan menenggelamkan calon BN!! (selanjutnya)

0 comments:

Post a Comment