Tuesday 29 October 2013

TERKINI : Perghh Tudiaaa.."10,000" Mai Ceramah PAS!!! #PRKSgLimau


Malam ini di Sungai Limau ketika gua duk pusing-pusing mencari kedai makan gua ternampak ada satu tempat yang di"penuhi" oleh puak-puak PAS!

Hampir "10,000" orang bila gua kira-kira siapa yang ada kat kawasan tu..HAHAHA!!!

Actually tak ada pun 10,000 orang yang gua maksudkan tu..ada la dalam 10 orang kot..yang menarik perhatian gua adalah penceramah yang ada disitu..Lu orang nak tau siapa dia?

CERAMAH BOB LOKMAN KURANG DAPAT SAMBUTAN
Disebabkan lens kamera gua tak dapat nak zoom jauh-jauh setakat ni je la yang gua dapat snap..gua bukan ada gajet mahal-mahal ok!! Ok back to topic..HELLO KAWAN..Ni ceramah Bob Lokman tu der..Takkan tak ada sambutan langsung..

Kalau macam ni la gayanye, PAS silap memilih pengarah pilihanraya kali ini! Tak strategies langsung! Disebabkan crowd yang tak ramai gua pun angkat kaki dari situ..nanti gua update lagi story kat sini

0 comments:

Post a Comment