Monday 18 November 2013

Kereta Lebih 12 Tahun Tak Selamat? Turun Harga Kereta 3 Biji RM35 Baru Boleh Sembang OK!!



Lepas satu, satu lagi masalah dari agensi yang berkenaan! Haih gua dah jenuh nak menepis segala tohmahan ni. Apa pun kali ni gua tak boleh berdiam diri sebab ni melibatkan gua jugak!

Cadangan Ketua Pengarah Institut Keselamatan Jalan Raya (Miros) Prof Dr Wong Shaw Voon baru-baru ni merupakan suatu penemuan baru kata Timbalan Menteri Pengangkutan Datuk Abdul Aziz Kaprawi.

Lu orang nak tau apa cadangan yang dikatakan? Kereta berusia 12 tahun tidak selamat untuk berada di jalan raya!

Gua nak habis bayar kereta pun merangkak hutang 9 tahun..Dah habis bayar baru nak bernafas lepas 3 tahun tak kan gua nak kena beli kereta lain? Lu ingat beli kereta boleh beli longgok? 3 biji RM35?

Kepada agensi yang berkenaan mohon buat research tu pikir masalah negara dan rakyat sekali! Pak Menteri pun dengarlah keluhan rakyat ni bukan tukang-tukang kipas kat agensi tu!

0 comments:

Post a Comment