Thursday 21 February 2013

Ada Ahli Parlimen Dah Mula Guna Dana Asing Untuk PRU-13?!!


Ehem-ehem...Dengan perasaan penuh benci kat PAKATAN HARAM gua mula menaip..bahang-bahang pilihanraya dah pun around the corner kan? rakan-rakan gua pun dah banyak sibuk tanya gua bila nak pilihanraya..eh dah macam gua ni PM lak nak tentukan bila tarikh PRU..?

Secara rasminya gua katakan PRU bakal berlangsung tahun ni no matter what ok!Dah takde dah nak postpone tahun depan ke ape,dah cukup tempoh bubar parlimen, kempen, then mula la rajin-rajin kan diri anda pangkah BN di peti daerah mengundi masing-masing ok!


Cakap pasal nak pilihanraya ni, gua dapat info yang ada satu syarikat area Taman Tasik Permaisuri dah sediakan dana RM1.5 juta kat Pakatan Haram ni..ada ahli parlimen yang bukan duk area KL/SELANGOR dah mintak sikit untuk kerja-kerja KOTOR dorang ni!!

Hmm..yang gua tengah dok pikir semalaman apa kaitan ahli parlimen ni dengan syarikat tu membuatkan gua rasa nak siasat, audit flow duit keluar masuk, banyak sangat ke untung syarikat tu sampai boleh support Pakatan Haram dekat RM1.5 juta tu?

Adakah ini yang dikatakan dana asing? Yang mana duit itu dibawa masuk dari negara luar, setelah melalui beberapa proses 'mencuci duit', lalu dijadikan dana kotor untuk Pakatan Haram?

Ada gak sorang pemimpin Pakatan Haram ni gua dapat tau tarik duit dari BUNIAN..halamak seram ni! sampai tahap main dua alam dah ni! Kalo dah takde modal nak gi buat roadshow tabur fitnah tu, siap ada pentas bergerak dengan bas VIP takyah la buat..takde orang nak dengar la ceramah fitnah lu orang tu!

p/s: heh! ni gua bagi hint je! sampai masa gua dedahkan!

0 comments:

Post a Comment