Monday 7 January 2013

HAH!! Confirm Budak Punk & Skinhead Diperkudakan Pakatan Pembangkang!!



Hah!! Dah tak cukup orang dah ke nak dipergunakan sampai budak SKINHEAD & PUNK pun korang ajak turun #KL112 kat Stadium Merdeka nanti! Sudah-sudahlah mahasiswa korang perkudakan! Budak-budak ni pulak korang nak pergunakan!?

Aku rasa pakatan pembangkang ni dah betul-betul terdesak nak cukup kan ‘1 Juta Rakyat Berhimpun’ sampai budak-budak Skinhead & Punk pun dorang libatkan sekali! HAHAHA! KELAKAR GILER!

Aku rasa zaman sekarang ni dah tak ramai pun budak-budak skinhead yang fanatik.. Kalau dulu ye la zaman-zaman aku belajar dulu memang hangat dengan budaya Skinhead & Punk ni sampai gua pun terlibat beli Doc Mart!!HAHA!!

Ya, memang perjuangan Skinhead & Punk ni dorang independence, selalu nak melawan, menentang hak dan undang-undang. Namun budaya tu dah lama la budak-budak ni tinggalkan. Semua duk layan lagu-lagu je sebab lagu Skinhead & Punk ni rancak jenis Head Banging punya!(Gua cakap based on experience ok)..


Selalu yang dengar tu pun bukan paham sangat pun apa budak-budak ni nyanyi..ye la semua duk nyanyi dalam bahasa omputih je..Gua pun kadang-kadang tak paham sebab duk nyanyi jerit-jerit mana gua nak paham apa dorang nyanyi(nak nyanyi pun janji bunyi asal sama sudah!)lagu-lagu dorang ni walaupun banyak yang berunsur keganasan tetapi ada juga yang berunsur nasihat macam lagu A.C.A.B..yang lain tu korang search sendiri la.

Pastu yang layan pun budak-budak sekolah yang bajet dorang ni hebat je layan lagu-lagu camtu. So aku nak remindkan sekali lagi BUDAK-BUDAK SEKOLAH!! Korang nak tau sebab apa dorang duk kutip budak-budak Skinhead & Punk ni turun #KL112 kat Stadium Merdeka nanti? Sebab budak-budak mahasiswa belaan dorang ni dah ramai dah yang berpaling tadah!!

Hari tu si Safwan Anang ,Adam Adli & the BROTHERHOOD turun Dataran Merdeka konon nak promosi #KL112 la..Perghh..wa cakap dengan lu orang ade ’10 RIBU MAHASISWA’ YANG TURUN SOKONG bak kata si mahasiswa penipu besar ni. Pada hal ada la dalam 20 orang yang turun masa tu..(KLIK)semua muka yang sama je gua tengok kat demonstrasi sebelum-sebelum ni macam LYNAS, BERSIH! Auntie cleaner kat Dataran pun boleh kenal la muka dorang yang selalu duk ber’camping’ kat Dataran tuh!

Mana pergi BROTHERHOOD korang hah! Mana taknya asal turun demostrasi je kene tear gas! Memang padan la dengan muke korang! Sapa suruh korang buat kecoh! Kereta polis pun terbalik korang kerja kan!


Apa yang aku cuba sampaikan kat sini ialah PAKATAN PEMBANGKANG NI DAH BETUL-BETUL DESPERATE gile tahap dewa dah ni sampai budak-budak skinhead & punk pun dipergunakan untuk politik kotor pakatan pembangkang!!. Nampak sangat la der! Nampak sangat yang pakatan pembangkang ni dah takde sokongan dari anak muda. Lepas ni aku rasa dorang mungkin nak libatkan mat-mat REGGAE, budak-budak kompang tak pun mat-mat rempit.

Silap-silap dorang wujudkan Solidariti Bekas Banduan yang mana Pengerusi tetap ialah bekas banduan tak lain tak bukan ANWAR IBRAHIM! HAHAHAHA! Percayalah nanti masa #KL112 kat stadium merdeka nanti ramai gila muka-muka yang sama buat kecoh sebelum ni dress up macam Skinhead & Punk! dorang sengaja nak timbulkan balik budaya-budaya yang ‘UNITE’ ni untuk mengugat keselamatan Negara(maklum la skinhead & punk ni kan ganas tegar punya!)

Mahasiswa Pro-M dah tak boleh pakai, dorang wujudkan pulak satu organisasi yang mana puak-puak skinhead& punk ni konon-kononnya bersama dengan Pakatan Pembangkang!

(teringin pulak nak tengok Unit Amal Pas & AMK dress up camtu..mesti kelakar giler kan?WAHAHAHA!!!!!)



0 comments:

Post a Comment