Thursday 3 January 2013

Live!! Mahasiswa Kecoh Datang Tutup Dataran Merdeka!!


Haaa....Dataran Merdeka dihadiri lagi budak-budak yang xde mase depan..sebab ape aku taip xde mase depan sebab dorang ni dah xde keje lain...asyik nk bt demo je...xde kelas,assignment ke..balik-balik muka yang sama...aku rase auntie cleaner kat sane pun dah kenal muke korang ni!!

Gambar ni pun gua dapat kat blog lain..walaupun bukan gua yg tgkp gmbr ni kn...

Kononnya nak himpun 10 ribu mahasiswa(jenis yang kerek2 tegar ni)..yang datang ade la dalam 20 orang!! demo gapo 20 ore!! adeh..biar muke hodoh jangan bodoh bang!!


ni merupakan satu perancangan yang aku nampak sama cm Bersih 3.0 dulu..mula-mula bt occupy kat dataran(guna budak-budak bangang ni la!)..pastu lain yang berdemo,lain yang havoc! 

Gua bukan ape..gua nk g keje,balik keje nanti kalo gua sangkot jem 5 jam dalam KL jenis-jenis lu orang ni la yang gua sumpah seranah dulu! Sebab ape, orang dh bg tempat nk demo/himpun ke ape..lu orang nk gak buat sibuk kat atas jalan tuh!! Sila KLIK untuk lihat foto-foto yang lain

0 comments:

Post a Comment