Tuesday 22 January 2013

[VIDEO] SERAM WEYHH!! Ada 'Mahkluk' Tumpang Kereta!!


Apa perasaan korang bila kereta yang korang pandu sorang-sorang diwaktu tengah malam ditumpang oleh makhluk yang tak dialu-alukan?

Memang kacau beb!! Silap-silap haribulan, boleh eksiden menyondol dalam longkang tau akibat terkejut..

So.., gua nak bagi warning dulu ye.., sapa yang rasa lemah semangat tu, diharap jangan tengok video kat bawah ni..

Bukannya apa beb.., takut-takut nanti ada yang mengigau malam pulak..

Dan untuk pengetahuan korang, kejadian-kejadian macam ni memang berlaku didalam realiti beb..

Gua sendiri pernah 2-3 kali terkena gangguan macam ni masa gua selalu travel balik dari selatan ke utara tanah air dulu..

Walaupun mendebarkan.., tapi syukur sebab umur gua masih panjang dan gua masih mampu kawal keadaan masa tu..

So.., berhati-hatilah kalau drive sorang-sorang pada waktu malam tu ye.. Spare lah CD mengaji dalam kereta tu untuk bekalan diwaktu kecemasan..

Lagi bagus kalau korang sendiri yang mengaji kalau ada rasa benda yang tak kena dalam perjalanan tu..

Cuma ingat satu benda je.., kita bukan berseorangan.., dunia ni sebenarnya kita "kongsi" bersama-sama..


0 comments:

Post a Comment